Hvordan får man bedst muligt præsenteret sine faglige budskaber på en konkret, direkte og letlæselig måde, så det straks fanger modtagerens interesse og opmærksomhed – og samtidig har en faglig dybde?
Det er ikke altid en nem opgave.
Men jeg har specialiseret mig i at udarbejde journalistisk produkter, der kombinerer den formidlingsmæssige lethed med den faglige tyngde.
Jeg udarbejder magasiner, hvor jeg transformerer en ofte kompliceret og omfattende faglig viden om til en let tilgængelig og brugbar formidling af de væsentligste budskaber, du ønsker at formidle.
Klik her for at se eksempler på magasiner, som jeg har udarbejdet.
Jeg udarbejder også nyhedsaviser, nyhedsbreve, præsentationspjecer og foldere, som i en let og overskuelig form formidler nye initiativer, projekter, evalueringer, reportager, interview mv.
Det kan være en del af jeres interne kommunikation med politikere, ledere og medarbejdere – men det kan også være ekstern kommunikation i forhold til borgere, brugere, pårørende, samarbejdspartnere og andre interessenter.
Klik her for at se eksempler på nyhedsaviser og nyhedsbreve.